Aini Rants


Music Box

Uhibbuki fillah



Tuesday 13 November 2012 | 00:29 | 0 ♥
Assalammualaikum :)

Post ni aku nak sentuh pasal seseorang .  Seseorang yang dulu aku sayang :') Alhamdullillah , aku dengan dia dah berbaik semula . Lagi pun ta baik hidup bermusuhan . Tak tenang , seperti ayat ini ' Hidup bukan untuk membenci, tapi untuk berkasih sayang :)

Even pun dah clash , ta bermakna kita tidak boleh sayang dia , rite ?/  Terasa berat nak ungkap kan ayat ini 
*I miss you* Err kelu lidah . Tapi aku ta bole benci orang yang aku sayang . Susah . Susah sangat :')

Bila jumpa dia , nak tegur tapi lidah kelu . Tersekat kat kerongkong . Dan aku harap , dia still ingat aku . HAHA *kot* . Kalau dia ingat aku pun , aku dah bersyukur . 

Sumpah , tersentap gila dengan ayat ni 

Jangan pernah membenci seseorang yang telah melukakan hati kita , 
kerana orang itu juga yang pernah membuatkan kita tersenyum

Ya Allah , Kau kekalkan lah persahabatan kami . Best Friend Till Jannah . Untuk dia Uhibbuki fillah :)
The best gift that you can give to someone is Doa . Bai .





|


Copyright ©. Code thanks to OhMissLinda.Re-edited by NayliIdzwati. With little helped of CikGee