Aini Rants


Music Box

Tak sanggup kehilangan --'



Monday 12 November 2012 | 07:08 | 0 ♥
Assalamualaikum :)

Post kali ni pasal orang yang aku sayang . Ya Allah , kenapa dia perlu menyentuh mengenai *ajal* .
Memang , kita perlu mengingati mati . Tapi ... aku sayang dia Ya Allah :'(  Aku tak nak kehilangan dia :(

Tak dapat aku gambarkan jika betul kata kata dia tadi  ' peluang hidup cuma sebulan , ta dapat jumpa tahun depan '  Haaaaa serabut ! Kata kata tu menghantui aku .

Time dia cakap , terkebil kebil mata memandang skrin lappy . Di tonyeh tonyeh mata ni , kot kot salah tengok ke . But , kenyataan nya betul dia tulis macam tu . Ya Allah , macam nak terkeluar jantung aku .

Kau nak sangat tahu perasaan aku kan ?/ Kfine ! Mesti la aku sedih sayang oi . Please jangan tinggalkan aku  . Please :'(   * Air mata aku dah terlampau banyak keluar malam ni disebabkan kau *

Ya Allah , Kau panjangkanlah umur kami berdua .

Bai ~


|


Copyright ©. Code thanks to OhMissLinda.Re-edited by NayliIdzwati. With little helped of CikGee