Aini Rants


Music Box

seumail simjang-i ul-eo edo bulguhago



Friday 28 September 2012 | 01:31 | 0 ♥
Assalammualaikum :) seumail simjang-i ul-eo edo bulguhago . Tengah melayan lagu di youtube sambil membebel disini . Lagu Isthikarah Cinta :) Sweeeeett <3

Pada beberapa hari lepas , birthday someone . Wahh , Happy Birthdayy . May Allah bless you :) Sorry ta wishh :'( Tidah diizinkan oleh Allah .

Rabu , Khamis telah berlangsung nya Hari Kokurikulum . Wahh meriahh sungguhh :) Walaupun terdetik nak lari , hekss . Summayyah Johan :) Alhamdullillah . Even pun aku ta ambil mana mana bahagian , tapi still ngaku Sumayyah . Haha  cuba kalau kalah , terus menyelit kan rumah Balqis :) Hehe ~

Tadi si DIA , ingin membalas dendam . Wahh , asal ta tolak je aku kat tangga ?/ Biar jatuh terus , habis cerita . Ni takk , siap nak protes segala bagai . Blahh la , Fade up la .

Ya Allah , rasa nak menangis bila terbaca ayat seseorang ni . Tapi ta pe , aku tabah kan hati . Cool :) Be gembel , hidup aku juga yang senang . Lagi pun aku da buang dia jauh jauh dr hidup aku :)

Okeylah stop membebel . Baii :)





|


Copyright ©. Code thanks to OhMissLinda.Re-edited by NayliIdzwati. With little helped of CikGee