Aini Rants


Music Box

Missing you , My Dear :)



Friday 2 November 2012 | 02:32 | 0 ♥
Assalamualaikum :) Hr jumaat yang di tunggu tunggu , yelah sebab esok  cuti ^^ . Tadi kat sekolah ada latihan kebakaran . Memang tak la kan . Dah la matahari tengah mencarak atas kepala . Panas .

'Adniesya' duduk la dekat jalan tar yang panas gila tu . Malas nak tengok cubaan padam api . Tapi ada pulak mahkluk Allah yang datang dr planet lain , cakap macam ni : Alah yang duduk ni semua , nak jaga muka la tu .

Okey agak mendidih darah ketika itu . Nak je aku jawab time tu . Buat spoil mood aku je yang dah memang spoil disebabkan 'dia' . Nak mentioned nama sebenarnya :') Manusia yang buat aku meluattt tahap gaban dengan perangai gedik dia tu ~

Tadi ada pertandingan nasyid setiap kelas . Sampai turn 2H . Tergamam seketika . Nadh masuk ?/ Haha XD 
Sumpah , nak tergelak . *Jahat gila aku* . Time rehat , terserempak dengan dia dekat pondok . Okey  aku pun terus la menyelitkan . Duk sebok borak dengan dia . Nak ajak dia lepak kelas aku , tapi dia tak nak , hampehh betull . 

Tapi tahh macam mana , time latihan kebakaran tu , kami borak lagi . Tapi , aku terkasar bahasa pulak . Nadh , sorry . Ta sengaja . Gurau je pun :') Peace ^^v

Okaylah , nak solat . Baii :)


|


Copyright ©. Code thanks to OhMissLinda.Re-edited by NayliIdzwati. With little helped of CikGee